شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

با خيالي آسوده وسايل آشپزخانه خود را مديريت كنيد

آشپزخانه هاي امروز و بدون اپن و چينش وسايل آشپزخانه

۴ بازديد

يكي از مهمترين مكان ها در هر خانه اي آشپزخانه است كه بايد به دكوراسيون آن اهميت زيادي داده شود, آشپزخانه ها به دو صورت متفاوت بدون اپن و با اپن طراحي مي شوند كه در ادامه اين مطلب انواع دكوراسيون آشپزخانه بدون اپن را مشاهده خواهيد كرد.

آشپزخانه هاي بدون اپن طراحي و دكوراسيون داخلي مخصوص به خود دارند و اگر شما در طراحي دكوراسيون اين مدل آشپزخانه ها نكاتي را رعايت كنيد مي توانيد دكوراسيوني متفاوت را در فضاي آشپزخانه خود به وجود آوريد.

يكي از مهمترين وسايل درون هر آشپزخانه اي كابينت ها هستند كه بهتر است ابتدا شما براي طراحي دكوراسيون آشپزخانه خود كابينت ها با طرح هاي زيبا و متفاوت را تهيه كنيد. چيدمان آشپزخانه نيز از ديگر نكاتي است كه براي داشتن يك دكوراسيون زيبا و متفاوت در دكوراسيون آشپزخانه بايد به آن توجه كنيد.

در آشپزخانه هاي بدون اپن طراحي نورپردازي مناسب از اهميت زيادي برخوردار است و شما مي توانيد با نصب چراغ هاي آويز بزرگ و كوچك نورپردازي متفاوتي را در دكوراسيون آشپزخانه تان بوجود آوريد.
استفاده از گلدان هاي زيبا و گل هاي رنگارنگ نيز مي تواند در زيبايي دكوراسيون داخلي آشپزخانه بدون اپن تاثير مثبتي داشته باشد بنابراين بهتر است براي ايجاد فضايي متفاوت گل هاي رنگارنگ و گلدان هاي زيبايي را براي آشپزخانه تان تهيه كنيد.چينش واسل آشپزاخنه بدون اپن بايد به گونه اي باشد كه كابينت ها از فضاي مناسب براي وسايلي كه داريم برخوردار باشند.در آشپزخانه هايي كه داراي اپپن هستند شاهد اين هستيم كه در خيلي از خانه ها وسايل برقي مثل خردكن ها،آبميوه گيري ها يا تستر ها روي اپن آشپزخانه گذاشته مي شوند. 

براي زيبايي بيشتر دكوراسيون آشپزخانه هاي بدون اپن مي توانيد ميز ناهار خوري با طرح لوكس و متفاوتي را براي آشپزخانه خود تهيه كنيد, بهتر است كه طرح و رنگ ميز ناهار خوري با ساير وسايل موجود در دكوراسيون آشپزخانه مطابقت و همخواني داشته باشد.ميز ناهارخوري ها در اينگونه آشپزخانه ها ميتوان جايگزين اپن ها در نظر گرفت بنابراين چينش وسايل روي ميز ها هم بسيار مهم است و چينش وسايل تزييني كوچك و حتي وسايل سرو غذا روي ميز ها هم پيشنهاد مي شود.مثلا كاسه ي سالاد به همراه انبر سالاد بر روي آن.

همانطور كه در آشپزخانه هاي بدون اپن ميز ها بيشتر به چشم مي آيند كاشي و سراميك كف آشپزخانه هم بيشتر از قبل به چشم مي آيد و بايد در انتخا ب كاشي و سراميك مناسب هم دقت و وسواس به خرج بدهيم.
اگر آشپزخانه شما تاريك و دلگير است بهتر است ديوار هاي آن را رنگ بزنيد, استفاده از رنگ هاي سفيد و كرم مي تواند زيبايي و جذابيت آشپزخانه شما را بيشتر كند و همچنين به فضاي آشپزخانه تان وسعت بيشتري ببخشيد.استفاده از رنگ هاي مناسب هميشه بسيار مهم بوده است يكي از دشوارترين مراحل هركار انتخاب رنگ مناسب است.يكي از معروف ترين داستان ها براي انتخاب رنگ مناسب انتخاب رنگ برنامه ي فيسبوك است كه كمتر كسي امروزه از داستان اتخاب رنگ براي اين سايت و شبكه ي اجتماعي بي خبر است. 

آشپزخانه روح و قلب تپنده در هر خانه اي است كه دكوراسيون داخلي و رنگ هاي مورد استفاده در آن مي تواند در روحيه هر يك از افراد خانواده تاثيرگذار باشد.

همانطور كه در مقاله هاي قبلي گفته شد يكي از بهترين راه ها براي گرفتن ايده براي طزاحي هاي به روز و زيبا ايده گرفتن از شبكه هاي اجتماعي و استفاده از اينترنت است كه يكي از بهترين شبكه هاي اجتماعي در اين زمينه شبكه ي اجتماعي پينترست و ايسنتاگرام است.

 

 

مشاوره ي رايگان ديجيتال ماركتينگ

تاكنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.